Veel bassen, geweldige pedalen – altijd een hoogtepunt om op te nemen in Gregor’s legendarische BassTheWorld-studio. Ondanks een verkoudheid: vol groove, veel thee en topvibes. Ik zal de video’s hier posten zodra ze online staan.
Facebook
Twitter
LinkedIn